Som jag skrev för några år sedan, men vet tusan inte vad livet har i rockärmen!

Kära blogg, jag är åter här och irriterar dig och skriva ett av mina årliga inlägg.
Det har hänt MYCKET. Jag har kommit hem från småland, med strålande betyg (måste ju få skryta lite) och behörighet till läkarlinjen... jag sökte in och blev 4e reserv på karolinska. Blev antagen i Krakow. Jag skippade Polen iår eftersom jag ville försöka lappa ihop mitt och Daniels förhållande (jag misslyckades katastrofalt, men det är en annan historia) men också för att jag lite mer vill läsa till doktor hemma i Sverige :) Ja så jag flyttar till en egen liten 2a på dalgatan på onsdag, kommer bli toppen! Men ändå konstigt att lämna mitt "hem" eller ja mitt X-hem som mitt X kommer bo kvar i. Det blir liksom annat när man har köpt den och fixat som man vill ha det än när man hyr. men jaja, det är ju inte så att min lägenhet har en själ så det kommer nog kännas bra när jag fått mitt eget. Min lägenhet kommer vara snyggare än din Daniel! sådeså! hehe.... Vilket fall som helst så har jag ingen dator och ingen tv, nån som kan tänka sig att köpa det till mig? inte? surt..... :)

Jag läser sjuksköterske igen också! T3 och sn praktiken i T4 sen tänkte jag jobba som uska på sjukhuset tills jag kommer in på läkarlinjen. Vi får se, en dag i taget. Jag är faktisk ganska belåten trots en sommar av kaos och lätt schitzofreni. Konstigt det där, man tror man är bra också bevisas motsatsen? nä fullt så illa är det inte, men jag har inte varit i mitt esse direkt. Men klok och bra som jag är trots viss förvirring så tänker jag vara så grymt positiv! Life is good!

Träffat mycke trevligt folk på sistånde, Sundsvall är inte så litet som man tror! man har inte träffat alla som bor här. och DET är roligt :) Jag ska kanske till Madde ikväll när hon slutat jobbet, försöka lindra hennes bakfylleångest :) hon är bra madde min. Eller mudda som jag brukar kalla henne, och mamma ibland av misstag. Tänk att jag har sånna fina människor i mitt liv! fina underbara vänner! I love you!

Nu blir det duschen, trevl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback