Dalgatan 13

Idag får jag flytta in! exakt 14:15 hämtar jag nyckeln :) det blir ju jätteroligt! kommer knappt ihåg hur den ser ut så det blir ju spännande... Pratade med Oskar igår... försöker få upp min kumpan från sörängen hit till sundsvall nånting snart. kanske Alex hänger med, vore ju toppen roligt! konstigt när man gått med varandra i 1 år och umgåtts non stop och sen bara försvinner man på varsitt håll! Fast Oskar och Alex hamnade iallafall båda i gbg :) roligt för DOM ;)
Så en blivande sjökapten och en blivande sjukgymnast. Och jag.... läkare eller sjuksköterska :) vi får se om jag kommer in nångång! jag tror jag vill bli gyn och förlossningsläkare!

Jag ska tvinga min lillebror att hjälpa till och flytta idag. Han är snäll, min bror. Och Emmy ska få hjälpa mig att inreda och sånt. Ska ha en riktigt tjejig lägenhet... ;)

Jag saknar Emma och Ida och Johanna. Vart är ni? varför är ni inte med mig dygnet runt? måste 2 av er bo i stockholm? jag har hört att stockholm snart ska gå under så det är lika bra ni kommer hem med detsamma till er basist som saknar er ;) Emma däremot... du bor inte i stockholm! så vad sägs om en fika i veckan? :)

Förresten om du läser det här Ida, så har jag en plan att sova hos dig en natt 17 oktober eftersom jag ska skriva PIL på karolinska den 18. Hoppas det går bra :)

Gott folk, ha det så bra! Ps. Se DLK på pipeline den 11 oktober, kommer bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback