utan internet, blä!

Det är tråkigt att inte ha internet hemma. Bara ett litet konstaterande. Ikväll ska jag umgås med Marcus och imorn blir det jobba på pipeline. DLK spelar, så kom och kolla!! kommer bli en grym kväll. Jag har haft föreläsning i klinisk fysiologi och undersökningar idag, det hade varit roligt om det inte all tid gick till att prata om EKG. Vi ska inte kunna så jättemycket om det, visst det är intressant men om man ska lära sig ordentligt måste man få greja praktiskt. Visste ni att det är s-vågen som visar på hjärtinfarkt om den är över normalkurvans linje (konstigt förklarat, men ja... ha överseende) och är den under med ca 1 mm så är det ischemi. jaja jag ska hitta en bild som illustrerar detta.

Nu måste jag rusa iväg, bror ska skjutsa hem mig!

trevlig helg, vi ses på DLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback