Feber och PIL

Nyss hemkommen från stockholm, min 3 dagars visit var bra, och hade varit bättre om jag inte drabbats av monsterfeber. Syftet med hela resan var först och främst att skriva PIL (prov och intervjubaserad antagning till läkarprogrammet på KI) men också att jag och mamma guidade 2 kinestjejer som var på besök i först sundsvall och sen 3 dagar med oss i stockholm. Det är sant, kineser fotar ALLT! dom var jättehärliga och trevliga. Nu vill jag åka till Kina.

Marcus åkte från jobbet och kom hem till mig och gav mig yoghurt, näringsdrycker, cola, halstabletter m.m supersnällt :)
hoppas på att bli frisk snart snart snart!


Kommentarer
Postat av: Christina

Hej gumman! Hoppas PIL gick bra, höll tummarna för dig :) Hoppas allt är bra, puss kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback