Både tv:n och bredbandet krånglar! jag är född med teknisk otur.

jag sitter nu i telefon kö till comhem, vilket jag gjort nu i ca 30 minuter. FUCK! innan dess i kö till 3. BLÄ! men snart kommer marcus med käk och vi ska kolla på silverfang, som jag älskar. Jag har även packat upp min nya micro idag. skönt att ha en sån. nu är jag 2a i kön. kön? alltså jag har inte reflekterat över att kön (som man står och väntar i) och kön (ett sånt som vi alla förhoppningsvis har) stavas likadant. sjukt.

jag fick en massa gamla kort från en gammal dator idag. sjukt roligt att se dom igen! enda från 2004. ska lägga upp några på gänget snart, här och på facebook. alla ser så... annorlunda ut.

Jag har även än en gång lyckats sluta bita på naglarna. nu pysslar jag om dom istället för att misshandla dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback