Min blivande tatuering!

Den 23 december ska jag tatuera mig i malmö! på min födelsedag och allt :) Lägger upp en bild på en del av tatueringen. Jag ska på arbetsintervju på eniro 118 118 imorn, hoppas hoppas att jag får jobbet! vore så grymt roligt och bra. Med möjlighet till fast också :D

På fredag ska vi repa med landslide, ser grymt mycke fram emot det. Erika och jag håller på med en låt som kommer bli GRYM! erikas braiga.

Idag kom erika och käkade frukost med mig, otroligt mysigt. Och ikväll ska jag och Marcus ut och käka, mys.

I måndags piercade jag kappan, vet ni inte vad det är så.... det gjorde rätt ont, trots bedövning och grejer, men inte så farligt. Det blir nog bra!

Och en sak till. Obama!!!  YES! han är inte bara snart president, han är snygg också! men han kommer få det tufft, såsom bush lämnade det efter sig....

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är utmanad, kika in på min blogg :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback