Syster

Syster

Så kom samtalet från Susanne på mittuniversitetet.... "Du är antagen till sjuksköterskeprogrammet och eftersom du gått en termin är det bara atta fortsätta....." Ja, jag kom in. Mina betyg räckte och det känns otroligt skönt, eftersom många konkurrerar om platserna. För ett antal år sedan var det ingen match att komma in, nu söker hundratals varja halvår till varje skola.

Nångång i framtiden kanske jag och min familj blir polacker i 6 år. Kanske. Louie, Daniel och jag. Kanske. Man vet aldrig vart livet bär en.....Den som är med får se!!

Jag har på G att få bli kontaktperson genom kommunen vilket jag hoppas på. Det skulle nog vara både roligt och givande.

Tänk vad mycket livet har i rockärmen? En dag fasen händer det! nu lät det som en reklam för lotto eller triss eller så men faktiskt.... blir fortfarande förvånad när nånting kommer upp från ingenstans också blir allt bara ännu bättre än vad det var innan!!

Nu ska jag läsa "ro utan åror" och kanske se ett CSI och pussa älsklingarna.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS! =D Vad härligt att veta att betygen räckte till och allting =) Skitbra malin. Jag blir så stolt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback