Dagen kan knappt bli bättre och klockan är bara 10:40!!!

Iallafall så kan jag indela med att säga att jag inte försov mig imorse, bara det är en stor glädje! sen har jag haft tenta, då jag åt fruxo och skrev tills fingrarna nästam blödde. Det gick skitbra!! mikrobiologitenta -nästan spikad tror jag! grymt nöjd. Grymt nöjd. sen efter det så pratade jag med Ann-sofi på mittuniversitetet som jag diskuterade hur mina studier och kurser ser ut framöver, eftersom jag nästlat mig in i programmet kan man säga. Allt ser toppen ut.

Sen har ju jag blivit träningsnörd och vill ju såklart ha med min älskling på stepin också. Det kom sig att En tjej ville sälja sitt stepinkort för 2000 kronor, för ett helt år. 2000 är svinbilligt!! så jag ringer tjejen och först daniel såklart och vi gör klar affären. Daniel har även 1000 spänn via jobbet i träningsgrejs man får som anställd, så det blir alltså den nätta summan 1000 kronor, alltså mindre än 100 spänn månaden för honom att träna där. När han hade kort förut kostade det kring 400 i månaden, lite skilldnad.

Också kan jag utropa en glädjens tjut för att jag är ledig enda tills på tisdag!! WOHO!!! idag ska jag dra med Daniel på body pump, och mamma om hon hinner och kanske åka med louie och hälsa på henne på jobbet.

I love my life.

Kommentarer
Postat av: Emma

Härliga tider malin! Jag ska få träna två veckor gratis på step in även! sen tänkte jag försöka få lite familjerabatt där (pappas sambo är instruktör typ), så då kanske vi ses :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback