Tjejsnack & Vin

Ikväll ska jag och Nea mysa och drick lite vin. Tjejsnackas ska det göras och kanske skvallras lite, vilket jag ser fram emot mycket! vi håller till hos Linnea, och kanske får jag en chans att träffa rektor Jan och mamma Elisabeth. Måste berätta hur det går för mig i skolan och så.

En annan sak jag tänkt på är hur mycket som kan förändras under några år. Förut rökte jag ( jag frågar mig hur, hur kunde jag verkligen vara rökare???), bet på naglarna, gillade inte skolan så mycket osv. Nu röker jag inte längre, biter inte på naglarna och gillar skolan! mycket! nångång kanske jag läser till läkare här i Sverige eller Polen. Se om jag klarar det. Intresset har jag, men det är en tung linje och väldigt svårt att komma in. Sjuksköterka är inte fyskam det heller. Men som sagt, saker och ting kan förändras på en ganska kort tid, som om 2 år kanske jag är värsta mattesnillet!!! okey, kanske inte det... Men jag menar bara att det är det som är så underbart med livet, att det kan hända saker man inte räknat med och man kan vilja så mycket nytt hela tiden. Finns viljan finns möjligheten! Just nu är min vilja att träffa linnea ikväll och ha det trevligt :)

Trevlig helg gott folk!

Tjejsnack & Vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback